Time For Online

Thursday, October 8, 2009

Cerita Kelakar...

Kisah bermula bila aku terima sms dr seorang sahabat aku yg bernama 'leo' thari td
aku sangka dier salah bg sms krana dlm sms tu dier memanggil aku eja bkn fiza
kemudian dier tanyer fiza yg mana satu...aku bls sms dier aku kata aku fiza mizi...sbb masa kat kolej kwn2 kenal aku ngan nama fiza mizi...aku sangka aku sms dgn 'leo' yg aku kenal masa kat ittar pj...tetiba dier tanyer mizi yg mana satu...aahh sudah dr situ aku da pelik nape dier tak kenal mizi sedangkan mizi tu kwn sekolah dier....tp aku diamkan lg...kemudian dier tanyer mizi keje kat mana...aku bgtau la mizi keje mana...tp dier masih tak ingat...kemudian aku coll dier cz aku pelik nape dier tak ingat mizi...aku tanyer'kepala ko ada terantuk kat mana2 ker sampai ko lupa mizi tu kwn ko' aku tanyer lagi 'ko kan leo yg kawen dgn ubing tu'dier kata'bila plak aku kawen'aahh sudah lagi pelik ney...rupanyer dier bkn leo yg aku kenal...cuma nama jer sama leo..bila kami sedar kami da tersalah org kami sama2 gelak coz masa sms masing2 wat selamber jer mcm da lama kenal...hahahahahahahhahsampai sekarang aku masih gelak bila teringat kisah td....hahahahahaha

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.