Time For Online

Monday, March 1, 2010

~Aktiviti bersama Kikin Amer~

~Sepetang Bersama Kikin Amer~
~Mula2 Kami Pi Minum Cendol Dlu Sbb Tetiba Kami Ternampak Lori Cendol Tepi Jalan~
 

~Kikin Kata Sedap~
~Setelah Sedap Menjamu Selera Kami Teruskan Perjalanan Kami Ke LRT~
~Pelik kan Kikin Ada Kereta Tapi Kami Tetap Naik LRT~
~Sebenarnyer Kami Ingin Ke Satu Tempat...Kemana Tempat Itu Biarla Kami Jer Yang Tahu~
~Setelah Selesai Urusan Kami Teruskan Perjalanan Kami Ke Times Square Pulak~
~Ingat Nak Tengok Wayang Tapi Sebelum Itu Kami Mengisi Perut Dlu~
 
  
~Ini Lah Santapan Aku~
~Lepas Mkn Kami Terus Ke Wayang~
~Kami Tengok Cite Lu Pikir La Sendiri~
~Lepas Itu Kikin Hantar Aku Balik~
~Tapi Sebelum Sampai Rumah Aku Kikin Lapar Lagi Pulak~
~So Kami Pun Singgah Lah Kedai Mamak Dkt Rumah Aku~
~Kikin Makan Tosi..Aku Mkn Mee Tomyam~

p/s:sepatutnyer aku mkn meehoon tomyam tp yg sampai mee tomyam bodoh punyer mamak sakit hati aku!
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.