Time For Online

Thursday, July 1, 2010

luahan hati kecilku...

assalamualaikum....dah lama nak tulis kat blog ney pasal isi hati ney...tp tak ada kekuatan nak tulis.....tp tetiba mlm ney aku ada semangat nak tulis kat sini....lapan thn lepas aku kenal seorang lelaki H bkn nama sebenar....pemulaan bersama die mmg manis sgt2...tp pengakhiran hubungan kami tu sampai mati aku takkan lupa...die pegi tinggalkan aku tanpa pesan...sedih sangat2....tp aku redha semuanyer tuhan da tentukan....kemudian sekali lagi aku kenal dgn lelaki yg nama nyer H bkn nama sebenar...kusangka panas sampai ke ptg tp gerimis mengundang ditehari....sekali lg aku ditinggalkan tanpa pesan...huhhhh!! perit tuk aku telan tp apakan daya...itu yg aku harus tempuh.....kuasa tuhan tak ada sapa yg mampu melawan...aku terima semuanyer...dgn harapan akan ada sinar tuk aku dikemudian hari....bukan mudah tuk aku tempuh semua ini...tanpa sesiapa disini aku tetap cuba tuk teguh bediri....ya allah hanye kepadamu aku beserah...hanye kepada mu aku memohon kau kuatkan la hati ku ini....sesungguhnyer hanye kau yg mengerti isi hatiku ini....kepada H bkn nama sebenar moga kalian berbahagia setelah kalian lukakan hatiku ini....sesungguhnyer cinta kalian tak sehebat cinta tuhan kepada diriku ini....cinta kalian sekadar dibibir....cinta kalian dusta belaka.....malang sunngguh siapa yg dpt cinta kalian itu....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.