Time For Online

Sunday, September 5, 2010

lama tak menulis.....

assalamualaikum....
lamanyer tak menulis...huhhh...ok...kita sambung cite pasal meniaga di putrajaya...alhamdulillah murah rezeki aku berhasil menjual shawl2 aku walaupn tak byk....hehehe sampai aku lupa shawl apa yg da sold out...hehehe...later aku akan up date blog bisness oke..
.
kita da sampai penghujung puasa...alhamdulillah aku bersyukur kerna dpt menjalankan ibadat puasa tanpa sebarang masalah....
yeahhh minggu depan kita rayaaaa...
aku da ada bju kurung tuk raya ney...kebaya warna putih....tshirt putih dr giodano...dress putih beli kat fb....cuma kasut crocs je tak dpt lg...heheheh insyaallah akan aku usahakan tuk dptkan crocs putih tu..hehehehe

tq to my friend sabrina ahmad,pak maon,n liza amin kerna membeli shawl dr amazing closet...tak lupa tq kepada adik lya kerna beli gelang dr amazing closet jugak....hehehehe

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.